Oferta

Nasza wykształcona kierunkowo Kadra proponuje Waszym Pociechom bogatą ofertę zajęć:

GIMNASTYKA KOREKCYJNA „Trzymam się prosto”

W dzisiejszych czasach coraz częstszym problemem zdrowotnym jest występowanie u dzieci wad postawy. Lekceważenie tego problemu może przynieść negatywne skutki w dorosłym życiu. Zajęcia te mają na celu korekcję wad postawy przez dobór odpowiednich ćwiczeń rozciągających, wzmacniających oraz naukę utrzymania prawidłowej postawy ciała podczas ruchu i spoczynku.

ZABAWY Z PIŁKĄ

Zabawa z piłką to znakomita forma aktywności fizycznej. Nie tylko gwarantuje prawidłowy rozwój dziecka, wzmacnia mięśnie oraz poprawia koordynację ruchową, ale też uczy je współpracy w grupie i samodyscypliny . Zabawa ta może być źródłem radości i satysfakcji, a z czasem przerodzić się w pasję, którą maluch będzie chciał w przyszłości rozwijać.

ZAJĘCIA MUZYCZNO-RUCHOWE

Zajęcia te pozwalają dzieciom czerpać radość z ćwiczeń i tańca. Taniec i rytmika rozwija dzieci na wielu płaszczyznach, sprawia, że dziecko lepiej śpi i lepiej radzi sobie z wyzwaniami fizycznymi i emocjonalnymi. Dodatkowo zajęcia z rytmiki pomagają dzieciom skupić uwagę, planować i nie rozpraszać się, tworzą pozytywne korelacje między sprawnością fizyczną i możliwościami poznawczymi.

BAJKOTERAPIA

polega na wykorzystywaniu bajek i baśni w celach terapeutycznych, edukacyjnych czy relaksacyjnych. Dzięki tej formie zajęć dziecko poznaje kulturę, obyczaje, historię, uczy się rozumieć świat, w którym żyje, a także rozwija wyobraźnię i pogłębia swoje zainteresowania. Bajkoterapia może być również stosowana w celach terapeutycznych, ponieważ wyzwala różnego rodzaju emocje, pozwala odreagować napięcia oraz zaspokajać podstawowe potrzeby. Pozwala spojrzeć na problem z innej strony.

Zajęcia Logopedyczne „GIMNASTYKA BUZI I JĘZYKA”

Zabawne sposoby na usprawnianie narządów mowy przede wszystkim języka, warg, policzków , żuchwy , podniebienia miękkiego oraz koordynacja tych ruchów z oddechem. Zajęcia te spełniają ważną rolę w procesie wspierania rozwoju mowy u dziecka.

NAUKA CZYTANIA METODĄ GLOBALNĄ

Podczas czytania globalnego dziecko rozpoznaje i nazywa cały wyraz, nie wnikając w jego strukturę i nie znając liter. Czytanie globalne stosują Wasze maluchy od wczesnego dzieciństwa. Dzieci „odczytują” nazwy na reklamach, pudełku z jogurtem, tytuł na ulubionej książeczce. I wcale nie przeszkadza im w tym nieznajomość liter. Demonstrując dziecku plansze z wyrazami sprawiamy, że zapamiętuje ono ich wygląd, kojarzy z nazwą, a że potencjał intelektualny maluchów jest olbrzymi, szybko przyswaja sobie treść wielu plansz.

PLAN DNIA

GODZINA OPIS ZAJĘĆ
7.00 – 8.30 Przyjmowanie dzieci do żłobka. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, zabawy indywidualne i grupowe, zabawy rozwijające zainteresowania.
8.30 – 9.00 Przygotowanie do śniadania.
9.00 – 9.30 Śniadanie, karmienie, pomoc dzieciom w samodzielnym spożywaniu posiłków, toaleta i zabiegi higieniczne.
9.30 – 10.30 Zajęcia tematyczne z całą grupą, zespołowe, indywidualne: ćwiczenia mowy, pamięci, spostrzegawczości, czytanie książeczek, rozwijanie aktywności plastycznej, muzycznej, zabawy ruchowe, spacery i zabawy na świeżym powietrzu, zajęcia dodatkowe.
10.30 – 10.45 Przygotowanie do posiłku.
10.45 – 11.15 Obiad ( I danie) karmienie, pomoc dzieciom w samodzielnym jedzeniu.
11.15 – 11.30 Przygotowanie do leżakowania.
11.30 – 13.30 Leżakowanie.
13.30 – 14.00 Obiad ( II danie ) karmienie, pomoc dzieciom w samodzielnym spożywaniu posiłków, toaleta i zabiegi higieniczne.
14.00 – 14.50 Zabawy dowolne, zabawy w kącikach zainteresowań.
14.50 – 15.10 Podwieczorek.
15.10 – 17.00 Zabawy swobodne, kontakty indywidualne z rodzicami, rozchodzenie się dzieci do domów.

Pobierz Statut Żłobka

 

Statut

Kontakt